ljuvliga sol och hemska illamående!

Idag är det en strålande fin dag! Dock med lite illamående som grädde på moset.

Solen lyser och snön börjar så sakteliga försvinna! Skönt!

Jag börjar sakta men säkert känna mig hemma i Ärla lunket, dock saknar jag min fina Hanna! Tänk att bo så nära, vilken lyx!

Ikväll ska Andreas och jag ialla fall ha huset för oss själva! Så skönt. Duscha, äta och mysa alldeles ensamma! Lovely. Det är väl inget på tv som vanligt så jag antar att det blir en film och sen somnar jag nog på soffan. Fast det är skönt det med. Att kunna sova på soffan utan att veta att någon annan kanske också vill sitta där. Fast vi har det bra här. Blir ordentligt bortskämda! Med fredagsmys och lördagsgodis. Sämre kan man ju faktiskt ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0