nya tag

även om det just nu känns lite konstigt att jag antagligen spenderar mina sista timmar här hemma på väldigt väldigt länge är jag inte ledsen för det! Jag mår så otriligt bra! Det är sol, våren närmar sig! Dagen har varit helt fantastisk och jag har tankat good feeling som räcker länge! Andreas och jag har också haft det så bra idag. Även om det i andras ögon kan verka lite smått trisst det vi gjort och väldigt vanligt så är det bland det bästa jag vet!

Igår hade vi en fantastisk middag borta och idag har vi lyxen att återigen bli bjudna på mat! Kan man ha det bättre? Och imorn får vi mat hos Hanna och Rikard! en bortskämd helg med andra ord. Fast å andra sidan är detta ju människor med tak över huvudet och man ska ju hjälpa sina medmänniskor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0