sovit borta

igår blev det snabba ryck. Idag skulle de börja riva hemma. Så efter skola och jobb var det bara att börja riva hemma, packa ner allt och flytta ut det i köket datarummer OCH badrummet. Så den sista natt vi tänkt sova där gick om intet. Vi fick redan igår flytta till Håkan och Ullis. Det är verkligen snällt att vi får bo här. Men ändå, att bo hos någon annan så länge som vi ska är lite jobbigt. Inte det att vi inte trivs här utan mer det att man inte har sina egna saker, det finns inte riktigt något att göra eftersom inget är mitt och det är det där med att kunna göra och beté sig hur man vill. Slänga kläder på golvet, lämna disk till morgonden o.s.v. Fast å andra sidan finns det en massa fördelar med det också. Så det blir bra! Spännande blir det ialla fall och vi vet ju än så länge inte heller var vi ska bo efteråt. För att flytta tillbaka när vi rivit allt känns sådär. Alla skaddar ska då dras på plats och alla andra saker likaså.. Men vi får se hur det blir.

Det är ialla fall fredag idag och imorn väntar jobb. Något som jag faktiskt längtar efter. Ibland önskar jag att jag hade lite mer tid till att jobba.  om vekan hade 8 dagar skulle jag varje vecka kunna jobba åtminstonde två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0