Sunny morning!

Igår hade jag en låååång dag men väldigt effektiv. Klockan halv 9 var jag i skolan och kom hem efter 6. Konstant working vilket resulterade i att jag inte behöver åka dit idag! Sååå skönt! Påkvällen fick vi hem vår nya tvättmaskin och det blev välidgt bra faktiskt! Skönt med en stor så att den kan användas som skötbord också! VI hann också med att äta Spicy Hot med Håkan och Ullis! Sedan var det nästan natta för mig( 21:15) :) så jag hoppade in i duschen och somnade därefter som en stock!

Nu är det ny dag och jag känner mig utvilad! Ska strax klä mig och börja rensa två garderober så att det blir lite ordning och reda!

Och ikväll väntas besök av Hanna och Rikard och vi ska äta något som jag aldrig ätit förr men som Andreas säger är gott! Ska bli roligt!

Njut din dag! Den är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0