Underbart väder men utan tak över huvudet!

Åh, nu har de varit här! De letar för fullt efter en ersättningslägenhet till oss men säger att det är upp till oss själva att bestämma om vi vill bo kvar eller inte. Och tydligen är det vi själva som ska skotta på balkongen. Ja ni har ju inte sett hur mycket snö det är där men det är  omöjligt att ta sig ut.... Dörren går inte att öppna och fönsterna är täckta av snö! Så vi måste fråga om det också. Vi vill ju inte behöva betala om något skulle gå snett där... 

Har ialla fall varit ute på en lång lång promenad idag! Väldigt skönt. Till lunch blev det amenican panncaces med sylt. Lönnsirap var inte riktigt min grej..

Ne he nu ska jag lägga mig och läsa lite och vänta på att Andreas ringer mig och talar om hur vi ska göra med flytt och allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0