1 maj

Det är ju vår i luften trots att himlen är full av moln! Det är varmt, 13 gradet halv åtta i morse! Underbart!
Jag har sovit så illa i natt och mina ögon värker! Jag är super trött men har inte ro att sova. Hemskt när det blir så. Magen kurrar också men jag vet att det om ett tag väntas frukost så jag står ut om än med nöd och näppe.

Idag känns de där förbaskade tårarna långt borta och jag ska försöka njuta av en ledig lördag! Det borde ju inte vara helt omöjligt!

De få timmarna jag sov imorse drömde jag om vårt fina hus! Det såg lite annorlunda ut i drömmen men det var fortfarande väldigt väldigt fint! Jisses så jag längtar. Efter hus och efter bebis. Efter att bli en familj med en stabil, lugn och trygg tillvaro. Att allt bara landar på sin plats och sen tar vi det där ifrån och skapar våra egna rutiner, regler och stunder. Jag blir alldeles varm inombords och ser verkligen fram emot hösten i år för en gångs skull då all väntan är över, bebisen är här och allt är bara så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0