Fort går det

Dagarna bara kommer och går känns det som. Imorn är det redan ny vecka i bebisens liv och det känns nyss som vi gick in i vecka 30.. Fortare än kvickt kommer vi träffa den lille :)

Det är tråkigt väder ute idag, det öser bokstavligt talat ner men här inne är det inge regn! Är på ett strålande humör, lite trött dock. Endast sovit 6 timmar. På spisen står potatis till Linas och min picknick imorgon. I ugnen är kladdkakan snart klar. Mums. Hoppas nu bara att det blir fint väder imorgon!

Klockan tolv ska Madde, Anton och jag träffa vår efterlängtade Josefin! Väldigt väldigt skoj! Men innan dess måste jag hinna med en tupplur som den gravida trötta kvinnan jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0