helgen som bara försvann!

Det är inte utan med sorg jag skriver att det var näst sista jobbhelgen innan jag blir mamma ledig. Det var verkligen så roligt att jobba, Tiden flög iväg och det gamla sommartempot märktes verkligen av! Väldigt skoj måste jag säga.

Annars har helgen inte bjudut på så mycket. Jag har letar skot till mina allt mer svullna fötter...Men hittade inga. Får bli en svän till coop för och se om de har några bra att erbjuda, riktiga kärringskor med andra ord. Men något måste jag ha att stoppa på fötterna.

Idag måste vi ringa vår hyresvärd och prata om uppsägningen, så snälla alla håll tummarna för att vi slipper de sista månaderna!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ett tips!! Finns söta typ ballerina modell som är virkade på den nya Deichmann (eller hur det nu stavas) på City huset för 99 kronor, vita och svarta... Jag köpte dom och jag bor bokstavligt talat i mina =P Kanonsköna :D

2010-05-24 @ 11:12:39
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0