Inte långt kvar

sitter i skolan och skriver om det sista jobbigt. Vi ska ha en paneldebatt om spelmissbruk. Hu inte det allra lättaste eftersom jag ska inte en roll jag inte är... Men till det viktiga, när jag idag åker hem behöver jag bara komma tillbaka 5(!) gånger till innan sommarlovet infinner sig och jag får så gott som ledigt och snart också ledig på heltid, eller ledig och ledig, mammaledig!

Magen kurrar också, länge sen den gjorde det. Beror det på att bebisen sjunkit lite? I matlådan finns pannkaka, grädde sylt och morötter! Gott och alldeles förträffligt så här en torsdag också! Skulle varit gott med ärtsoppa också men jag vet att jag aödrig orkat med det magsäcken är ju lite mindre nu när bebis tar mer plats.

Nu är det återsamling och sen åker jag hem. Hem och träna tänkte jag bara kraften som finns nu finns kvar. Håll tummarna, min rygg behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0