Min älskade lilla bebis

Idag ska vi till barnmorskan... Något som jag skrivit förrut inte väntar och ser fram emot som så många andra. Jag tycker inte om att andra känner och klämmer på min kropp som om det är fri tillgång. Men det är underbart att lyssna på min älskade lilla bebis hjärta och veta att allt står rätt till. Eller min och min det är ju vår bebis som vi så längtar efter och det går inte knappt en timme innan vi fantiserar om framtiden som väntar runt hörnet! Så spännande är allt och jag ser verkigen fram emot det.

Efter barnmorskan väntar jobb och jag hade mer än gärna jobbat imorgon också om det inte var för den förbannade konferensen i skolan imorn. Fy jag är så skoltrött, det är jobbigt att åka dit, jobbigt att vara där och bara allmänt trisst. Länge sen jag kände sådan ångest öven skola, om jag någonsin gjort det....

Tur att solen smitit någon annanstans idag! Jag är verkligen en varm gravid kvinna... Hu jobbigt som attan! Fast å andra sidan älskar jag solen också men inte varje dag bara. Behöver återhämta mig mellan varven :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0