Mitt i veckan

Det är idag onsdag och veckans mittpunkt. Det är också onsdagar som varje vecka är mitt hemliga mål. Det är på onsdagar jag byter vecka och går in i en ny och idag är jag framme i vecka 28! 27 fulla veckor har den lilla bebisen legat i min mage och myst. Det som från början var en väldigt lugn krabat början nu bli allt mer vild!

Det händer inte så jätte mycket i livet just nu. Jag försöker att njuta av att bära en bebis men motiverar mig ändå till att plugga lite då och då. Jag måste ju. Fast det är så svårt när jag egentligen bara vill ligga ner och drömma om bebis och hus! 

Andreas och jag har under helgen som var och i veckan kollat på möbler till huset och vi har hittat en hel del.Synd bara att mamma pengarna inte räcker långt....Men den som spar han har och till slut kommer huset vara precis så som vi själva vill! Ingen bråttska dock även om jag gärna vill kunna köpa allt på en gång finns det en charm med att se slutresultatet växa fram!

Jag försöker också få tiden att räcka till för att träffa nära och kära. Men med långa skoldagar och plugg när jag väl är ledig är det svårt att få till mellan allt drömmande om framtiden. Och det kan ge mig dåligt samvete. Fast å anda sidan är det inte så mycket att göra åt utan mer bara att gilla läget och den situaion som just nu råder.

Ieftermiddag ska vi ialla fall till lägenheten och packa. Packa och packa. Vi har ju redan gjort en del men det finns allt mer att göra... Så mycket saker som man samlar på sig alltså.. Det är ju inte klokt egentligen...

En liten tupplur på det här och jag är redo för att ta nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0