packat

Vi har verkligen packat mycket den sista tiden och idag gjorde vi ett jätte ryck! Packade nästan allt som kvar. Men fortfarande finns det en hel del kvar. Men det känns ialla fall som vi gjort ett stort jobb redan.  Blir skönt sen när det bara är att packa in allt och köra. Det känns så jobbigt att ha en lägenhet att tömma men ingenstans att göra av sakerna. Eventuellt kan vi fixa det på något sätt annars får vi snällt betala för en lägenhet som vi bara har som förvaring.

Hur mycket jag än längtar till att flytta är det ändå lite vemodigt. Det är trots allt i den lägenheten som Andreas och jag lärde känna varann. Där pirret i magen gjorde att jag varken kunde äta eller sova. Första riktiga kyssen, mysiga grillkvällar härliga snöiga timmar framför tv:n som ursäkt för att sitta nära. Där vi verkligen upptäckte om vi var värda att satsa på och där vi bestämnde oss för att vi skulle satsa. Allt eller inget och vi valde allt!

Imorn är det fredag, igen. I helgen väntar jobb och sedan är det sista veckan på projektplanen innan beroende delen bröjar och slutspurten mot sommaren. Imorn är jag i skolan till 12 och sen ska jag eventuellt träffa Sara och på kvällen blir det middag, TV och tidig säng.. Det är så jag är nu för tiden. TRÖTT!

Kommentarer
Postat av: Dino Medina

Hej! Kan du skicka mig din kusins nr så fort du kan. Tack! Mvh Dino Medina

2010-05-09 @ 20:45:51
Postat av: Sofie

Veronicas lillsyrra här =)) Fick se att du hade en blogg också =)) skrev ju på FB, men valde att gå ur där ett tag... rätt skönt :) Men kom på att jag frågade ju vart ni ska flytta i Ärla?? och glömde vänta på svar =P Då blir vi ju grannar :D alltid trevligt!! Hoppas du o magen mår bra =)) Kram Sofie

2010-05-12 @ 19:01:46
Postat av: Karolin

Hejsan Sofie!

Vi har köpt hus på Thors Gränd 2. Träffade

Veronica igår och ni köpte huset hörde jag. Vad roligt och grattis! Ja då blir våra små samma årskull :) Troligtvis går de på samma dagis också. Roligt! Blir inte rikigt grannar men Ärla är ju inte så stort så det blir ju nästa som det ändå :) Ni kommer ju i alla fall bo riktigt nära Andreas pappa och fru! Min bebis sparkar och har sig mest hela tiden men det är verkligen lika förunderligt varje gång! Hur mår du i din graviditet? Har det varit bra och smärtfritt eller har det varit tungt illamående och annat icke lika skoj? Kram kram/Karolin

2010-05-14 @ 09:04:56
URL: http://morgongavan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0