sista veckan

Måndag idag igen då! Sista veckan på skolan! Sen är jag helt klar för i år och ett helt år framåt! Lite jobba väntar i juni men något måste ju ske för att få dagarna att gå!

Har suttit några morgontimmar idag och skrivit ihop det jag ska säga på min opponering på torsdag Nu är jag klar för idag och har även hunnit tvättat, dammsugit och plockat undan.

Alla mina vänner har barn känns det som, vilket bara är positivt, men det slog mig igår att det inte är många som inte har det. Extra roligt nu när vi också snart ska ha barn och om några år kommer inte de månader som är emellan spela någon roll utan de kan leka och ha roligt tillsammans när vi mammor och kankse pappor umgås. Jag skriver kankse pappor för det är inte säker att vi vill ha de med. ;) Det är rikitgt underbart att bara traffas tjejor och skvallra skvallra och skvallra. Vi kan skratta på ett sätt som inga män kan.

Förra veckan var jag hemma hos Lina och söta Liam. Tänk att det nästa kommer vara exakt ett år mellan våra barn. Inte hade jag ens i min vildaste fantasi då när Liam föddes kunnat tro att jag själv skulle vara i samma situation som Lina var för ett år sedan. Underligt det där. Hur livet tar sina vändningar.

Ja just ja, i fredags var jag på min älskade systers student! Gud vad jag är stolt över denna tjej och jag hoppas så ända längst in i mitt hjärta att det nu väntar en spännande tid. Nya jobb, beslut som ska tas, kärlek. Frågor och ett vuxenliv. Spännande. Och så ska fröken bli moster också! Viktigt att vara moster. Typ det viktigaste man kan vara enligt mig. I alla fall i min släkt.

Nu ska jag laga lite lunch, är sugen på lax men tror inte att det finns någon lax hemma. Sen ska jag nog sätta mig på altanen och läsa lite I think

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

=) Men nu är du där =) Och vi kommer få mycket fin tid tillsammans med våra barn. Jag är så oerhört glad att jag lärt känna dig. du är toppen! kramar i massor

2010-06-03 @ 20:27:23
URL: http://finalinapina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0