Skrattar åt mig själv

Fy vad tung jag känner mig! Orkar ju knappt göra något. Det enda som lockar är sova just nu. Något som jag redan gjort mycket idag! Känner mig lite hungrig också men ingen mat lockar mina smaklökar. Kan man leva på glass?

Jag skrattar lite åt mig själv och åt min lathet. Jag skulle kunna sitta still en hel dag och ändå somna som törnrosa på kvällen. Men jag tvingar mig faktiskt att göra lite annat också. Som att tvätta, plugga och gå en promenad. Haha det var roligt det. Det som förr var så lätt känns nu väldigt väldigt tungt! Det stramar och jag blir andfådd snabbt!

Nu regnar det också. Funderar på om jag ska duscha och lägga mig och kolla sex and the city nu. Har inte något direkt jätte bråttskande att göra i skolan och det som jag ska göra måste jag vänta på tills någon ger mig fedback.

Jobbade i helgen och det gick bättre än på väldigt väldigt länge! Mina ben värkte inte alls så so de brukar vilket gjorde att motivationen häll i sig och tiden inte sniglade sig fram! Mycket tack vare Lina som lånade ut sina underbara mirakelstrumpor till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0