Underbara helg, välkommen!

Det är fredag och jag sitter med morgonrock inomhus med en grå fasad utanför. Inte en solstråle så långt ögan kan nå. Men det gör mig ingenting! Det är heög och projektplanen är inlämnad vilket betyder ledig helg och inget plugg. På måndag kör sista delen igång och sen blir det sommarlov och jag får på heltid längta efter min bebis och mitt hus! Ska visserligen jobba litegrann men det är bara bra för då går tiden så mycker fortare!

Idag var planen egentligen att jag skulle försöka träna men jag känner mig så seg! Fast jag vet ju att jag egentligen borde åka in och träna tyggen. Den värker titt som tätt och lite styrke övningar hjälper faktiskt. Men få se. Annars vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitt på... Mamma jobbar, som jag egentlgien hade velat hälsa på.

Åh, just det, vi var och kollade på huset igen i förrgår. Och det var såååå fint! Verkligen. Kan inte fatta att det är vårt och att vi ska bo där! :) Egentligen kanske jag skulle gå coh kolla på lite tyger idag.. Det är ju faktiskt både skoj och vettigt!

So long!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, du hittade min blogg =)) Kul!! Ja, det blev det huset, vi bjöd på det förra omgången det var ute i vintras också, men då gick dom inte ner lika långt och då lät vi det vara, så trodde vi det var sålt och så kom det igen =)) Så det var riktigt skoj!!

När får ni flytta in i erat hus?? Då vet jag precis vart det ligger =)) Oskars en kollega på brandkåren bor där =)) undrar om det inte är samma hus tillochmed ;-)

När jag läste ditt svar i fredags så skulle jag säga att jag haft en bra graviditet förutom lite problem med illamående, men har fått Lergigan och dom har funkat bra =) men idag har jag väl fått smaka på att vara gravid på riktigt, ryggen håller inte riktigt uppe känner jag =/ så får nog kasta in handduken lite tidigare och försöka få den att må lite bättre. Annars njuter jag av vädret =)) det får väldigt gärna stanna och bli lite varmare ändå ;-)

Hur mår du då?? Börjar du känna av lite skavanker?? Blir ju bara nån vecka antagligen mellan våra bebisar =)) Roligt!! Kan man följas åt lite och kul att nån mer ute i Ärla får bebis samtidigt ungefär... =)) Hoppas ni haft en bra helg //Kram Sofie

2010-05-17 @ 07:54:27
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0