Jag är precis som alla andra...

...fast med lite mer självdisciplin. Ja än så länge. Nog spritter det allt lite i kroppen. Jag vill gärna ta upp den, beundra, lukta och känna. Dra mitt varma finger mot den alldeles reda och o förstörda framsidan. lirka lite så att den visar mig det jag vill se. När helst jag vill se det. Men icke! Aldrig att jag skulle göra det vid matbordet, ja om ingen ber om det såklart, eller ta fram den under ett samtal och röra lite på den bara för att jag kan. Nej vet ni vad! Som jag har klagat och tjatat på att den ska väck under middagar, samtal och i sociala sammanhang. Allra mest har nog min sambo fått stå ut med kritiken. Så icke sa Nicke. Inte mer än som en vanlig telefon får man använda sin Iphone. Att svara när det ringer eller läsa och svara på ett sms ÄR okej. Men att mitt under en middag eller ett samtal börja läsa aftonbladet är stört förbjudet! I hate it! Finns det något bättre sätt att visa mindre respekt? Men det ska erkännas, nog vill jag läsa bloggar och kolla fejjan ibland då vi sitter där vid matbordet. Men aldrig att jag skulle ge Andreas den lyxen. Never ever! Åh jag ÄLSKAR min nya Iphone 4! Kanske för att den är så fin, snygg, läcker och alldeles alldeles het och gör som jag vill! Men kanske egentligen allra mest bara för att Andreas BARA har 3:an!


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, det är väl bara en tidsfråga innan han skaffar en med. Passa på och njut medan du kan. Varje gång han tar upp sin vid matbordet kan du ta upp din och säga "aha har du bara en sån?" ;)

2010-10-08 @ 08:37:15
URL: http://idaham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0