Roligt!

Det är lördag idag och jag har så mycket roligt att berätta. Idag kom min pappa hit med så mycket fina saker till maximilian från Lundmyra of sweden. Body, mössa, strumpor, 4 nappar och en jacka. På jacka satt dock larmet kvar.. Det var lite roligt faktiskt. Han hade bett de att inte ta bort något på den så att han skulle kunna byta om den var för lite. Hon tog honom verkligen på orden. Men han skulle försöka gå tillbaka och fixa bort larmet i veckan. Något annat roligt är att jag börjat skriva på boken. Och ja, jag är nöjd. Det är inte många rader som plitats ner men så började jag igår också. I bilen kom det vara till mig hur boken skulle börja. Och jag måste säga: Jag är en naturbegåvning!

Annat kul är att min far och lillebror fått biljetter till fotbollen i Holland så de sticker på lördag! de var osäkra på om de skulle få några men det löste sig! Skoj. Vi är klara med ett rum där nere och fasiken så bra det blev med lite färg! "Gillestugs" känslan är borta och ingen är gladare än jag!

En annan väldigt rolig sak är att Maximilian i stort sett pratat varenda vaken sekund idag och att han låter sin mor sova om nätterna! Det är en trend jag verkligen hoppas håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0