sköna måndag!

Idag har jag och Maximilian bara varit på hemmaplan! Väldigt nyttigt efter att ha flängt sådant förra veckan! Jag tror faktiskt han behöver lugn och ro den lilla mannen. Vi har ägnat dagen åt att prata, promenera, skratta och mysa! Verkligen en härlig dag har vi haft i det fina höstvädret. Mitt lilla hjärta. Nu sover han och idag var hans skrikperiod väldigt kort och han somnade ovanligt fort fast å andra sidan har han varit vaken mycket idag. Något jag inte kan beskylla honom för att ha varit de senaste dagarna då han i stort sett sovit dygnet runt.

När han sov i vagnen vid lunch passade jag på att städa sådant som man gör mer sällan. Ni vet lyfta på alla blommor och torka ordentligt, torka lite runt kanter, ugnen och en massa annat. Jag kalkade även av vår kaffemaskin som nu glänser som ny! alldeles nyss fick jag ett ryck och kokade sylt. Lite i sötaste laget måste jag säga men riktigt god ändå. Så imorn ska det bli mig ett sant nöje att äta gröt till frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0