Besviken

som jag har längtat efter denna dag! dagen då jag äntligen skulle kunna börja träna. Men nej då. SJÄLVKLART ska jag gå och bli sjuk. Jag är så jäkla besviken faktiskt. Vill nästa gråta för jag har längtat så. Men duktig som jag är lyssnar jag på min kropp (och Andreas och mamma) som säger att no no ingen träning förrän du är frisk. Och ja det är ju sant. Det är bland det dummaste vi kan göra emot våra kroppar.

Läste nyss min förlossningsjournal. Riktigt roligt och än en gång förundras jag över hur lyckligt lottad jag var. Ja egentligen under hela min graviditet faktiskt. Och ja det kostar på kroppen att bära ett barn och nej inte ser jag lika vacker ut nu som innan utan kläder. Men egentligen vad fasen gör det. Idag när jag kom ut ur duschen fnyste jag lite åt mina mindre vackra lår. Men hej. Kolla på mig jag har för fasen fött barn! Och egentligen är jag stolt över mig själv jag är faktiskt jävligt snygg. Jag försöker att varje dag hitta små fina saker på mig själv och för varje dag som går blir det snäppet lättare. Gör det ni med. För ni är aldrig lika vackra unga och oemotståndliga som ni är precis nu! Njut!

Nu ska jag belöna mig och trösta min sjukdom men en kebab. Mamma hämtar till mig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nej, jag vet tyvärr inte det, men har funderat på samma sak... Får höra oss lite för om det finns nåt :) Vore ju smidigt och lite mysigt!! Vad bra att du lyssnade på din kropp och inte tränade :) Kör hårt nästa gång istället :D Har du tänkt gå på Forever?? Jag trivdes allra bäst där, men det kostar och tar tid... hamnar lätt nere på brandstation o tränar styrka istället... o lite rodd för konditionen... Men är lite sugen på att gå på MamaAfro på Forever... ska jag kolla upp :D

2010-09-15 @ 23:06:07
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0