BYTA BLOGG?

oh, jag funderar på att byta blogg domän till mamas. Den här har blivit så kass. Går inte att lägga upp bilder på samma smidiga sätt eller kursivera, göra feta bokstäver eller radbryt enkelt. Det blir helt enkelt en T.R.Å.K.I.G blogg!!! Och det vill jag ju inte....

Vet ni vad jag med funderar över? (Det är okej att ruska på huvudet och skratta lite för jag gör det åt mig själv också) Jag funderar på om jag kanske ska skriva en bok... Japp EN BOK! Det skulle vara nåt va? Inte en roman eller något påhittat utan helt enkelt om mitt liv. Fast lite roligare med en historia runt om... Ja jag ska fundera lite i alla fall och så får vi se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: lina johansson

hahaha! du är rolig du! men vet du, jag tycker du ska göra det. i flera år tänkte jag samma tanke, tog till och med fram hur många ord/tecken man ska skriva, med vilket radavstånd och typsnitt mm man ska använda för att boken ska få "rätt längd". jag tycker att du ska go for it! jag skulle definitivt köpa den min härliga vän =) kramar lina

2010-09-23 @ 13:32:12
URL: http://finalinapina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0