Effektiv måndag

Idag har jag trots att jag skulle ha en lugn måndag hunnit med en hel del!

Eftersom Maximilian har ont i magen och bara vill bli buren tvingade jag ner honom i vagnen eftersom jag vet att han alltid somnar där och så tog vi en låääång promenad bara för att han skulle få sova. Kom hem lagom till lunch och lagad god lunch kyckling och potatisgratäng och sallad. Efter det blev det sortering i datarummet bland alla papper som vi har samlat på oss. En hel papperssäck har vi/jag slängt Nu återstår bara en hög som Andreas själv måste gå igenom.

Min son sover igen efter att ha suttit i babysittern i nästan en timme så nu passar jag på att dricka kaffe och njuta av chokladen som Andreas hade med sig hem till mig igår. Werther´s choklad med hasselnöt. Om ni inte testat, löp och köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0