ett under...

För första gången så sover Maximilian i sin vagn efter att vi kommit hem från promenaden! Alltid annars vaknar han samtidigt som jag kör in vagnen i hallen men nu lät jag honom stå ute. Så nu har jag hunnit hitta adresser till de som ska bli bjudna på dopet. Inte alla men en hel del i alla fall. Känns bra.

Idag ska jag fokusera på att bli frisk. Halsen är redan mycket bättre och huvudet gör inte ont. Så jag är på bättringsväg! Underbart skönt.

Nu blir det lunch! Lax i ugn och majskorvar. Kan vara bland det godaste! Mmmm jag bara älskar majs alltså!

BTW om ni har några bra förslag på smidig dopmat som inte kladdar och som gör plats för fika och som INTE är smörgåstårta eller paj tar jag tacksamt emot förslag. Och jag vet att ni är många som läser så Hit me! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Klassikern: rostbiff o potatissallad!

Fast jag röstar för enchilladas ;)

2010-09-16 @ 14:13:53
URL: http://idaham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback