Fina underbara vackra höstväder

Jag blir så glad när detta väder visar sig. HÖsten är på sitt bästa humör och det är jag med efter två nätter med god sömn! Inatt fick jag till och med väcka min pojke halv 4 för mat då mina bröst höll på att sprängas. Antagligen höjer någon på fingret och säger aja bajja, inte väcka. Men han vaknade knappt utan åt lite och somnade om. Och det kunde även jag eftersom jag helt plötsligt inte hade två tickande bomber i kroppen. Han hade då sovit sen innan åtta... Trött kille. Och nu sover han en liten morgonstud så hans mamma kan dricka kaffe i lugn och ro och slösurfa på nätet.

Idag ska jag träffa kusin som jag inte sett på många veckor nu igen. Jag hoppas vi tar oss ut i det vackra vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0