helg

Sitter här och lyssnar på min lilla kille som ligger och knorrar i vår stora säng. Han ser så liten ut där han ligger. Äter vindruvor för att stilla sötsuget, det är ju ä'ndå lördag och som ett brev på posten vill jag har lördagsgodis. Men vädret är inte det bästa så ut vill jag inte.

I eftermiddag kommer pappa hit och vi tänkte då laga potatisgratäng och fläskfilé till middag. GOTT!!! Första potatisgratängen för i år. Den bästa potatisen har ju landat i butikerna så snart blir det nog potatismos!

Det är dock en lite tråkig helg. Andreas jobbar ju och det är grått ute. Det är verkligen jätte tråkigt när helgen blir som en veckodag. Det enda som är bra är att vi imorn iaf får lite sovmorgon och kan äta lunch tillsammans. Han börjar ju inte jobba förrän 2 så. Jag ska väl egentligen inte klaga jag är ju hemma varje dag. Men för mig blir det också speciellt när helgen kommer och vi är hemma alla tre. fast mest synd är det om Andreas. Han får ju aldrig vara ledig känns det som. Han är verkligen duktig min man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0