HÖsten

Vilket ruskväder det är ute idag! Usch! Jag måste ta mig ut till affären i alla fall och posta ett inbjudningskort till. Hösten är här och det är med råge. Fast hösten är inte bara grå och trist tycker jag. Jag ÄLSKAR när det blåser och träden färgas orange. Även när regnet öser ner och man kan vara inne och mysa med te och film. Kvällarna blir sådär extra efterlängtade då man kan tända ljus och bara vara. Läsa en god bok och njuta att göra ingenting. Det är underbart att svepa en varm halsduk eller sjal runt halsen, sätta på sig strumpor, tjocka koftor och bli varm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Saknar er! Vi måste ta en höstpromenad o palla äpplen:) kram: hanna o G

2010-09-22 @ 09:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0