lite måndagsångest

Min bebis är sjuk. riktigt förskyld och ögoninflammation. Han vill mest sitta i knät och bli vaggad men nu sover han en stund för sig själv. Så jag sitter nu med lite ångest. Kollade gamla kort. Och det går inte känner jag... Får nästa lite panik över att kolla på kort som framkallar så starka minnen som om jag var där igår. så det går bort bort bort.Skulle ha tränat idag. Ochnu börjar jag bli riktigt less på att skjuta upp det. Jag är frisk men min son är sjuk så det känns inte som rätt läge att ge ersättning när jag vet att bröstmjölk är det allra bästa bara för att jag ska komma iväg till gymmet. Nej som mamma får jag väl sätta mig i andra hand. Och jo jag gör det gärna men det är bara så typsikt.

Ikväll ska vi koka kräftor :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0