Lördagen som kom och gick

Herre gud vad fort lördagen gick! Vi vaknade, åkte till IKEA, käkade Max, kollade film, åt godis och avslutade kvällen med pizza. Nyttig dag va? Haha. Stackars min kropp som pumpas full med socker och fett... Inte undra på kanske att jag var trött igår. rörde mig inte många meter från soffan igår och innan 9 sov jag som medvetslös. Vaknade till och tog mig till sängen där Andreas fick väcka mig för att jag skulle amma och sedan ta bort Maximilian när det var klart. Säga till mig att jag skulle lägga mig ner och inte sitta och sova. Pussa mig godnatt och nästa få en käftsmäll för att jag vaknade. Trevligt sällskap jag är.. ALDRIG någonsin har jag varit så trött som jag vara igår mellan 9 och 1 på natten. Helt borta. Jag var helt enkelt tvungen att sova. Vid 1 när jag ammade kände jag i alla fall att jag kunde styra mina tankar.

Söndag idag då och dagen bjuder egentligen på det efterlängtat kalas.(Är det bara jag som älskar sammankomster av dessa slag? familjer träffas och man umgås under trevliga former. Jag ser inget negativt i att man BARA träffas på tillställningar. Det är ju under perfekta omständigheter. Alla är glada, det bjuds på gott, man skrattar och småpratet bryter aldrig ut i tyst tystnad.) Men nu vet jag inte om vi kan gå på grund av den dumma ögoninflammationen som återigen fått fäste i Maximilian. Åh, måste kolla med min kusin vad hon säger. Hon har ju 2 små barn själv att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Fia

Stackars lilla Maximilian som har ögoninflammation =( Dom är ju så små och hjälplösa också... Hoppas han piggar på sig snart. Ja, jag gillade också Forever, så är lite småvelig hur jag ska göra. Ja, dom har sån där medelgympa här på söndagar, förut var det även på tisdagar vet jag. Har varit med några gånger, jag tycker ju bara att det är så otroligt tråkigt. Jag älskar ju spinningen!! Ja, brandkåren är smidig, dock är det ju inte så mycket där mer än fria vikter och boxningssäck och roddmaskin. Men det funkar ju att röra på sig med iaf :) Mitt mål nu under hösten är att träna så jag kan fixa testerna för ambulansen, för gör jag det skulle jag få börja som timmis där :) Och det är ju dit jag vill :) Så jag måste träna trappträning och smidighet :D Tjohej efter en förlossning =P haha

Vi kanske kan få ihop nåt tillsammans nångång?? Så kanske jag iaf får arslet ur vagnen haha

2010-09-19 @ 09:49:37
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Ida

Nu är det fri frakt på style by stars. Då kan du köpa den fina vita klänningen (129kr)och ha som mål att komma i :)

2010-09-19 @ 18:04:19
URL: http://idaham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0