Många tankar

Jag har så många funderingar. Vad ska det bli av mig när jag är riktigt stor? När min utbildning är klar och jag ska ut i arbetslivet. Jag är ju inte ens riktigt säker på ad jag vill bli.

Under graviditeten har jag flera gånger tvivlat på att det är något med träning jag vill hålla på med men nu är jag mer och mer säker på att det är där jag vill lägga energin. Jag älskar verkligen att träna. Inte på samma sätt nu som då. Det går inte med en liten pojk. Men jag räknar verkligen minuterna tills det är tisdag och jag varit på min efterkontroll och jag håller tummarna för att hon säger att kör på, allt ser bra ut! Jag har ju tjuvstartat lite här hemma med promenader och nån gång varit på spinning och core med kusin på friskis. Men jag längtar tillbaka till Forever! Så mina tankar går fram och tillbaka om jag kanske ska bli instruktör, lärare, sitta med i något matlag eller om jag ska satsa på att promota motion i områden där det är lite tuffare och mindre aktivitet som utövas. Välmående och livskvalité vill jag förmedla till mina medmänniskor på ett eller annat sätt..

Andra tankar som far genom mitt huvud är allt som jag vill göra med huset. Allt som man kan ändra på med bara lite färg! Gud vad jag vill ner i källaren och måla måla! Så att när den nya soffan kommer kan den gamla flytta ner och komma till sin rätt! Jag har såå många ideér. Det är synd att jag inte blir rik på att ha mammapengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0