Nu är det gjort

Sådär. Nu är MVC gjort för sista gången denna graviditet. Känns skönt på något vis. Vi var också på BVC och vägde och mätte min lilla kille som växer och bli större och större. Bra mat har jag tydligen. Frågade såklart om träningen och hon sa att det går bra sålänge jag undviker hopp. Så spinning var absolut okej MEN det jag skulle tänka på var att inte använda för mycket energi så att det inte räckte till att producera mjölk. Lite skrämmande det där. Hur ska jag kunna veta det? Jag tänker att om jag träna 1-2 gånger i veckan så kan det ju inte påverka? Det är ju också ett sätt att hålla träningen på en rimlig nivå och hålla det dåliga samvetet borta. Om det skulle få lust att titta fram.

Kvällen och eftermiddag har spenderats hemma där en tavelhylla kommit på plats och övervåningen plockats ren och dammsugits. Det räcker så med städning! Skönt att städa när Andreas underhåller Maximilian. Jag kan gör det fort och utan att bli störd. Vi lagade också GOOOD middag, enchilladas (stavning??)sallad och vitlöksås. Mums och mätt som en plätt blev jag.

Nu säger jag godnatt och beger mig mot soffan, godis och serien Millenuim! Jiha!

Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt =) Ja, träna borde man kanske komma igång med, men nu får det räcka med promenader och trappträningen inför ambulanstesterna :D Blir man kallad till MVC eller ska man boka in sig själv?? Jag har verkligen noll koll på det här inser jag =P

2010-09-15 @ 13:29:11
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0