Tack älskling

I lördags efter flera timmars väntande kom så min älskade sambo äntligen hem .Herre gud så jag längtade efter honom! Känns som dagarna bara går och vi aldrig hinner ses. Han kom hem och hade med sig så fina blommor till mig som gjorde mig alldeles gråtfärdig.





Vi hade också pappa här på middag och det var väldigt trevlig. Han tog ut Maximilian i vagnen så jag kunde sova några timmar. Skönt!

Idag är det åter måndag och den här veckan ser ut att bli lite lugn och tråkig. Min älskade unge har fått ögoninflammation och på grund av smittorisken blir det nog inte många meter utanför dörren. Men den nya soffan kommer idag så nog finns det att göra ändå. Det innebär ju att den gamla ska ner i källaren och överdragen ska tvättas på den så att den känns fräsch när den hamnar där nere.

Nu ska jag klä på mig och så småningom ta mig ut i det verkligen tråkiga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0