Välkommen fredag!

Vilken egentligen tråkig vecka det har varit. Först får vår lilla bebis ögoninflammation och sen blir jag sjuk :( Men nu är vi alla friska och har en låång skön helg att se fram emot tillsammans. Ingen som jobbar och inte direkt några planer. Huset är städat och i eftermiddag ska vi handla mat så vi klarar oss!

Åt precis en jätte god lunch, rådjursgryta med hemmaplockade svampar. Kilade fint i kistan.

Jag är på jakt efter en födelsedagspresent också. Jag vet exakt vad jag vill köpa men frågan är om det finns kvar.... Återstå att se i eftermiddag :)

Jag hoppas att vi får fika besök imorn och att vi är friska och att det är lagom fint väder ute. Jag vill kunna vara inomhus och mysa utan dåligt samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0